piątek, 21 czerwca 2013

od zyskanie bloga

hej dawno mię tu nie było bo hasło zapominałam    ale odzyskałam  za pomocą koleżanki u mię wszystko się zmieniło wakacje prawie są jestem szczęśliwa ale wczoraj spaliłam sobie plecy i mię pieką bardzo :(  to są skutki bycia w polu w moim zryciu jest wyjątkowa osoba wato było ja poznać i nie żałuje
 

słoneczko grzeje mocno za bardzo :( 

chce wakacje tęsknie  za przyjaciółka warką   

       
                                   wspomnienia  mam  dużo z wakacji a w te będzie więcej nich :P

                                                                 
                                                             


                                 piszcie plany ważne na wakacje nie wiem czy otworzy się ten film z piosenką
 
                                                        moje życie się zmieniło na lepsze i niech tak zostanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz