wtorek, 19 lutego 2013

trudne rozmowy decyzje :(

hej dzisiaj  wam powiem ze miałam z mama trudną rozmowę o chłopaku którego poznałam bałam  się powiedź ale się przełamałam nie chce zerwać tej znajomości bo go kocham :*   a mam mi pozwiedzała  że jeszcze za wszesniej bo chodzę do szkoły nie wiem co mam robić jak ją pszekonac pomożecie jakoś  mi proszę to trudna decyzja moim życiu była ale pierwszy raz miałam  taka sytuacje   piszcie jakieś rady będę wdzięczna


Kiedy jest się całkowicie zależnym od rodziców, życie komplikuje się tam, gdzie nie powinno. Niestety, ten etap trzeba po prostu przeczekać. tylko jak :)



piosenki o miłości                            są w życiu takie dziwne dni i rozmowy co biję  serce nie rozumiem  czemu rodzice są tacy jak byli tacy sami w naszym wieku piszcie w komentarzu rady :P  to wszystko na dzisiaj


chce być z im i być szczęśliwa musi być dobrze tak będzie mam nadzieje  teraz :) albo jak poczeka na mię jak kocha mocno        częba  być         cierpliwym      :) :) :) :)

10 komentarzy:

  1. fajne tło ;D
    its-olivia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja powiem tak:
    Co twoją mamę interesuje z kim się związałaś? Ja na przykład nie mówiłabym mamie o chłopaku, według mnie takie rozmowy są niezręczne i do życia nie potrzebne. Rozumiem jak byś chciała z nim się kochać, to już jest o czym gadać z mamą tym bardziej jak wpadniesz. A tak to daj se siana i ciesz się chwilą z chłopakiem :D
    Pozdrawiam.
    nowe-zycie-niny.blogspot.com Jeśli masz zamiar czytać regularnie to dodaj się do obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aha rozumiem mam z nim spotykać sie pokrujomo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam , że powinnaś przekonać mamę , że nie będziesz zaniedbywać szkoły przez niego i musi się starać, żeby tak było;)
    I nie rezygnuj z niego :)
    dzastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no wiem dzięki tak zrobię

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo współczuję, spróbuj jakoś przekonać mamę. trzymaj się ;)

    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a ile masz lat? bo to w sumie etez jest dosc wazne xd
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniał wół jak cielęciem był :)
    Ja czasami to stosuje na rodzicach, no nie wiem powiedz, że bardzo Ci zależy i że nie zaniedbasz szkoły ani nauki :>

    wszystkook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oo współczuje;) ale świetny blog;*
    zapraszay do nas wandalanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń