środa, 26 czerwca 2013

chcę wakację już

                                                 wakacje 


   czekam z utęsknieniem na wakacje tyle wspomnień mam z tamtych pokaże wam na zdjęciach  

                                                          
                                                   mój ta tułasz w tamte wakacje może w te też będę miała


                                                                 


                                     ja w tamte wakacje teraz się zmieniłam  mam inną fryzurę ale osobą jestem taka samą 

                           

                                 moje koty i namiot  z Martyna mam nadzieje ze w te wakacje tez będę spała w namiocie lubię tak  

                                                          
               
                                                                   tęcza 
                                                

                                                     ja na wyprawie z koleżanką 

 więcej tego było ale nie ma zdjęć więcej piszcie o waszych szalonych wspomnień z wakacji i planów na wakacje 
                                                








 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz