piątek, 28 czerwca 2013

koniec roku pożegnanie mojej klasy :(

                                                 koniec roku smutny koniec gimnazjum już 3 lata najlepsze  z moja klasą 

 
będzie mi nich brakowało  nie zawsze było dobrze ale są jak druga rodzina moja
 
  nasze lusterko w szkole

                                                            będę pamiętać nasze wygłupy

                                                              
  
                                                                 ja w 2klasie gim


                                                     
                                                            1c na tablicy napis w szkole

                                                           
                                                                 słoneczki ahah 
                                                                        w 1 c



                                                                 ja na placu zabaw

nasze wygłupy w klasie będę pamiętała 

na wagarach nie zapomnę nich nigdy 

 

  
piosenka :) 
ja w szkole :( 

tego nie da się zapomnieć  tych 3 lat w pamięci na zawszę
a teraz wakacje trzeba szaleć Moni mili brakowało  bezie mi tych wszyskich szalonych osób ale takie życie :( trzeba się rozstać  godnie

2 komentarze:

  1. fajny blog, mi też bedzie brakować mojej klasy <3

    zaobserwujesz?
    będzie mi bardzo miło :)

    http://kejtis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń