wtorek, 5 lutego 2013

dziszejszy dzień :*

              dzisiejszy dzień przeżyłam  jakoś tylko 6 lekcji miałam niedawno do domu wrzuciłam teraz pije kapocino i jem placuszek :* i słucham muzy żeby od tresować się na jutro dużo nauki z biologi muszę się nauczyć z chemii bo powtórki są do egzaminu uuu  jak ja szkoły nie lubię i w niej ludzi                   
                      
  są takie dni co nie mam siły na nic i mię otaczający świat wkurza i w nim ludzie ale czasami jest inaczej ale  i tak warto żyć 

  Od pewnego czasu, nie sypiam po nocach,
kładę się spać, bawiąc się komórką, czekam na jakiś znak od Ciebie,
układam myśli na poduszce..\
                                                 


                                                muzyka którą słucham dzisiaj :)


                                                   
byle do piątku :)














Czasem wystarczy chwila by zapomnieć o całym życiu.Czasem nie wystarczy życia,by zapomnieć o jednej chwili:D

                                                             

           takie piosenki lubię słuchać :)  pisać w komentarzach co nie lubicie w moim blogu a ja to poprawie


                               

2 komentarze:

  1. " Od pewnego czasu, nie sypiam po nocach,
    kładę się spać, bawiąc się komórką, czekam na jakiś znak od Ciebie,
    układam myśli na poduszce..\" - kocham cię za to zdanie ♥
    Mogłabyś zmienić tło, ale jak uważasz ;)
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń