piątek, 8 lutego 2013

piątek potunio:)

 dzisiaj jestem w domu bo nie poszłam do szkoły tak jakoś bo zasypało nas śniegiem i jeszcze wczoraj czekam pół godziny na autobus w szkole a potem jak jechał do domu to prawie wjechał do rowu bo stał na boku rowu i od Skotnik górnych musiałam iść do domu 4 kilometry chyba było  zaszłam  i powiedzam mam dość nie idę do szkoły, najgorszy dzień mam dość ludzi w tej szkole dzisiaj o tresuje się na dalsze dni  

            mam dość śniegu wiosna pszyjdz!!!!!                                                      


  za dużo tego śniegu ciepło musi być !!!!!!! 

                                                                      

  

 

 

                               

 

 

                                                                           

 

 

 

 

                                                                             

pa wam piszcie jakieś pomysły na posta a ja  postaram z robię ten post                                          :)

6 komentarzy:

  1. Fajny blog bedę tu wpadała częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie piszesz, właśnie dobrze, że piątek, mi się teraz dziś ferie zaczęły!

    creatingyoudream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, ciekawa notka.!
    Mmm pomysła na post, a może zrobisz taki tag z pytaniami, :D :D
    :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię zimy :///

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No to współczuję takiego dnia :(
    Zapraszam do mnie ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog! zapraszam http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń