poniedziałek, 22 lipca 2013

wakacje oj

                                                      sobota była bardzo udana mam parę zdjęć z tych wakacji :)


czwartek byłam u koleżanki spędzałam czas wczoraj rowerki fajnie jest 

                                     

                                             ha ha moje śmieszne włosy 

                           


                             z piątku z rowerków jazdy z koleżankami 
fajnie było i dzisiaj też miało być ale jak zawsze plany nie wypaliły 
                                      


podwujne moje okulary u Martyny :* przyjaciółki 

Naj­lep­szym przy­jacielem jest ten, kto nie py­tając o powód smut­ku, pot­ra­fi spra­wić, że znów wra­ca radość. 
 ja w sukience
rysuje sobie serce  

Dziś człowiek tak często nie wie, co no­si w so­bie, w głębi swej duszy, swe­go ser­ca. Jak często jest niepew­ny sen­su swe­go życia na tej ziemi. Ogar­nia go zwątpienie, które prze­radza się w rozpacz. 

                                      

                                                 dobre wakacje pa wam piszcie komentarzach 

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz